Odnośniki do strony, jako ważny składnik pozycjonowania

W każdych działaniach marketingowych istotne jest to, żeby produkt, który chcemy sprzedać był reklamowany w miarę możliwości jak najszerzej i trafił do jak największego grona odbiorców. Nie inaczej rzecz się ma z marketingiem internetowym w wyszukiwarkach. W tym celu SEO ma tak optymalizować daną stronę, aby jak najwięcej odnośników prowadziło właśnie do niej.
Im wyżej w wyszukiwarce znajduje się pozycja naszej strony, tym lepiej. Na umiejscowienie witryny w górze rankingu ma wpływ liczba linków prowadzących do niej.
To one wskazują na popularność naszej strony i zwiększają jej jakość. Odpowiednie pozycjonowanie stron internetowych nie powinno opierać się jednak tylko i wyłącznie na kierowaniu się jak największą ilością odnośników. Ważniejsza zdaje się ich adekwatność i powiązanie z tematyką naszej witryny. Dlatego istotna jest kontrola nad tym, ile i zarazem jakie strony do nas linkują. Można to sprawdzić za pomocą odpowiednich programów dostępnych również w sieci. Warto na pewno wykorzystać ciekawe rozwiązanie, jakim są anchory tekstów.

animacja strony

Są to tzw. teksty zakotwiczenia, czyli krótkie wyrażenia, po kliknięciu, w które przeniesieni zostajemy w inną lokalizację. Anchor tekst może albo ułatwić użytkownikom łatwe poruszanie się po naszej witrynie, albo przenieść ich na inną stronę, powiązaną tematycznie z naszą stroną. Zwykle wyrażenie takie jest podkreślone i wyłuszczone w innym kolorze lub pogrubione. Ale to nie jedyny sposób kierowania do nas jak największej liczby linków. Dobrze korzystać z różnego rodzaju katalogów, blogów i for internetowych, by umieszczać na nich link do naszej strony i w ten sposób ją promować.

Napisane przez:

Komentowanie zakończone.